Regulamin

1. Informacja o sprzedawcy

Sprzedawcą w sklepie internetowym AutoUnia jest firma Auto-Unia Andrzej Zarzycki NIP: 567-180-94-06

2. Ochrona danych

Klient ma prawo do wglądu i poprawy przekazanych danych osobowych. Sprzedawca nie gromadzi danych osobowych w innym celu niż realizacja umowy sprzedaży.

3. Potwierdzenie zamówienia

Złożone zamówienie będzie każdorazowo potwierdzone pocztą elektroniczną przez pracownika naszej firmy. Dlatego też niezbędne jest podanie numeru telefonu i adresu e-mail w formularzu zamówienia. Każde zamówienie jest sprawdzane z katalogami firmowymi producentów lub w komputerowych programach eksperckich w celu ograniczenia pomyłek - dlatego bardzo ważne jest podanie w zamówieniu szczegółowych danych dotyczących modelu samochodu oraz jego wersji i wszelkich informacji mogących mieć wpływ na zgodność zamawianego towaru z samochodem, do którego część ma być zamontowana - bez podania tych danych nie możemy gwarantować iż zamówiona część będzie odpowiednia dla Państwa auta. Prezenowane zdięcia są poglądowe i nie mogą stanowć podstawy do wyboru towaru. Zakupy niektórych części muszą być dokonywane w kompletach np. klocki hamulcowe na jedną oś, czy też tarcze hamulcowe - jest to wymóg polskiego prawa - w danych segmentach nie sprzedajemy pojedyńczych egzemplarzy.

4. Termin realizacji

Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od formy płatności oraz stanu magazynowego towaru. Zwykle termin realizacji zamówienia nie przekracza 3 dni roboczych (nie możemy odpowiadać za błędy czy też nierzetelność firm pośredniczących w dostarczaniu towaru). W przypadku chwilowego braku towaru, klient zostaje poinformowany o planowanym terminie dostawy drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną jeżeli nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostawy towaru w ciągu 14 dni roboczych zwracamy koszt zakupu części (przy przelewie) informując o danym fakcie naszego Klienta.

5. Formy płatności

Oferujemy następujące metody regulowania zapłaty:

5.1 Przelewem na konto firmy.

Metoda ta polega na przelaniu na konto naszej firmy kwoty wystarczającej do pokrycia zobowiązania wynikłego z zamówienia+ koszt przesyłki. Umowę uznaje się za zawartą od wpłynięcia środków na konto Sprzedawcy.

5.2. Gotówkowa za pobraniem.

Kupujący płaci za przesyłkę w momencie jej dostarczenia bezpośrednio kurierowi. Ujemną stroną tej metody płatności jest wyższy koszt przesyłki niż w przypadku zamówień płatnych przelewem ze względu na koszty pobrania. Umowę uznaje się za zawartą od potwierdzenia jej przez Sprzedawcę.

6. Dokument zakupu

Na każdy zakupiony towar zostaje wystawiony paragon lub FV VAT. FV podbitą wkładamy do paczki lub wysyłamy w formie PDF.

7. Realizacja dostawy

Wszystkie zamówione części w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich. Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi oraz gabarytów zamawianych towarów. Klient zostaje każdorazowo poinformowany o planowanych kosztach przesyłki przed wysłaniem paczki.

8. Zwroty

Kupujący może odstąpić od dokonanego zakupu bez podania przyczyn, musi dokonać powiadomienia o tym fakcie Sprzedawcę najpóźniej w terminie do 14 dni od otrzymania towaru i odesłać towar (całkowity czas nie może przekroczyć 14 dni kalendarzowych - odbiór u Sprzedawcy). Towar nie może nosić śladów używania, montażu itp. Opakowanie firmowe produktu nie może być zniszczone i nie może być zaklejone bezpośrednio taśmą pakową, aby nie naruszać oryginalności opakowania. Niezbędna także jest faktura lub paragon jako dowód zakupu w naszej firmie. Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane.

9. Zwrot pieniędzy

Po uznaniu odstąpienia od umowy za poprawne - spełnienia wymagań co do braku użytkowania towaru - Sprzedawca wystawia Fakturę korygującą VAT lub zwrot paragonu i przesyła ją na adres kupującego. Pieniądze zwracane są za pomocą przelewu lub przekazu pieniężnego na adres wskazany przez kupującego w terminie 14 dni roboczych od otrzymania przez Sprzedawcę podpisanej przez kupującego Faktury korygującej VAT. Sprzedawca nie odpowiada za błędne wskazanie adresu zwracanych pieniędzy przez kupującego.

10. Reklamacje

Towar, który posiada wady stwierdzone w trakcie eksploatacji podlega reklamacji w myśl ogólnych przepisów handlowych. Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane, ponieważ każdy reklamowany towar zostaje sprawdzony, a w przypadku uznania reklamacji Sprzedawca zwraca koszty przesyłki reklamacyjnej. Kolejność działania Sprzedawcy przy postępowaniu reklamacyjnym jest następująca: naprawiona rzecz, nowa rzecz wolna od wad, ostatecznie zwrot gotówki.

11. Odbiór przesyłek

Wszystkie paczki są ubezpieczone i należy je otwierać w obecności kuriera. Nie zrobienie tego w przypadku uszkodzonego wnętrza paczki skutkuje brakiem przejęcia odpowiedzialności na firmę kurierską i sprzedawcę.

Chcesz być bezpłatnie informowany o promocjach?