Reklamacje i zwroty
Reklamacje
Towar, który posiada wady stwierdzone w trakcie eksploatacji podlega reklamacji w myśl ogólnych przepisów handlowych. Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane, ponieważ każdy reklamowany towar zostaje sprawdzony, a w przypadku uznania reklamacji Sprzedawca zwraca koszty przesyłki reklamacyjnej. Kolejność działania Sprzedawcy przy postępowaniu reklamacyjnym jest następująca: naprawiona rzecz, nowa rzecz wolna od wad, ostatecznie zwrot gotówki.
Zwroty
Kupujący może odstąpić od dokonanego zakupu bez podania przyczyn, musi dokonać powiadomienia o tym fakcie Sprzedawcę najpóźniej w terminie do 5 dni od otrzymania towaru i odesłać towar (całkowity czas nie może przekroczyć 8 dni kalendarzowych - odbiór u Sprzedawcy). Towar nie może nosić śladów używania, montażu itp. Opakowanie firmowe produktu nie może być zniszczone i nie może być zaklejone bezpośrednio taśmą pakową, aby nie naruszać oryginalności opakowania. Niezbędna także jest faktura lub paragon jako dowód zakupu w naszej firmie. Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane.