FAQ i pomoc

Zamówienia realizujemy maksymalnie do 48h od daty zamówienia. W wyjątkowych sytuacjach, w przypadku specjalnych części, okres oczekiwania wydłuża się, ale uprzednio uzgadniamy to z Klientem.

W części zaopatrujemy się u największych hurtowni w Polsce, które są certyfikowanymi dystrybutorami. Na życzenie udostępniamy skan dowodu zakupu.

Każda z przesyłek jest ubezpieczona. Jeśli zamówienie nie zawierało płynnych substancji i otrzymana paczka nie posiada śladów uszkodzeń zewnętrznych, można bez obaw przyjąć paczkę od kuriera.

W przypadku zakupu oleju silnikowego lub innych substancji płynnych zawsze należy otworzyć paczkę w obecności kuriera. Jest do niezbędne do uzyskania reklamacji.

Podstawowe części, tj. oleje, bądź filtry, dobieramy według katalogu dostępnego na stronie. W przypadku części, co do których nie są Państwo pewni, że pasują, prosimy, przed wysłaniem zamówienia, o kontakt telefoniczny, bądź mailowy, podając szczegóły dotyczące samochodu.

Jeżeli zamówiona część nie pasuje do Państwa samochodu, należy skontaktować się ze sklepem w celu jej odmiany. W każdym wypadku wymiany koszt zwrotu towaru niepasującego pokrywa kupujący.

Chcesz być bezpłatnie informowany o promocjach?